– vil du gerne modtage dine pakker hjemme i en pakkepostkasse? Så er der flere muligheder, afhængig af hvilke pakkeleverandør du vil benytte. Herunder kan du se, hvad du selv skal gøre, for at få pakker leveret hjemme.

 

Sådan levere dao pakker i din Homebox

For at du kan modtage pakker fra dao i din Homebox, skal du først oprette en fast kode i Homebox app’en og sende koden og nedenstående oplysninger til dao på mail til: noegler@dao.as

Navn:
Adresse:
Postnummer:
By:
Mobilnummer:
Mailadresse:
Fast 6 cifret kode, som er hentet i Homebox app’en:

Skal du sende en pakke fra din Homebox med dao, skal benytte daoPICKUP. Se mere i linket:

https://www.dao.as/dao-services/daopickup

 

Modtag pakker med postnord

Tilmeld dig MODTAGERFLEX på ePosthuset, på din mobil eller hos postbuddet. Når din tilmelding er registreret, modtager du et mærke, som du skal sætte på din pakkepostkasse.
Se mere om PostNords modtagerflex

Modtag pakker med GLS

Hvis du ønsker GLS skal levere dine  pakker uden kvittering, skal du hente deres fuldmagt formular.
Hent GLS engangsfuldmagt
Udfyld, og send den til det depot, du hører til.

Ønsker du en permanent fuldmagt, kan du hente den her:
Hent GLS fastfuldmagt

Modtag pakker med bring

Dine pakker kan også leveres af bring, dog skal du udfylde en fuldmagt for hver forsendelse.
Se mere info og hent blanket her

Modtag pakker med UPS

UPS kan udstede en permanent fuldmagt. Her skal du kontakte UPS på telefon 3525 8080. Du vil få tilsendt en fuldmagt, der skal returneres til UPS. Se mere information på blanketten, når den bliver tilsendt.