Vi har spurgt nogle af vores Homebox kunder om, hvad fordelene er for dem og hvorfor de valgte en Homebox

Birgitte Valbirk, myRENZbox Homebox ejer:

myRENZbox Homebox har modtaget en pakke

Jeg skulle bestille en ny internet-router, og sende den gamle retur, hvilket var utrolig let med min nye Homebox. Pakken blev leveret med Postnord, som har fået adgang til min Homebox med en kode. Da den gamle router skulle retur, lagde jeg den blot i Homebox’en med returlabel på pakken, og registrerede i appen, at der var en returpakke i min Homebox. Dagen efter blev den hentet, og jeg sparede tid både på at hente pakken, samt at returnere den gamle router. I ”gamle dage” ville jeg have kørt rundt med returpakken i bilen i flere dage, før jeg var kommet forbi pakkeshoppen. Nu blev det gjort med det samme. Nemt for mig og hurtigt for modtageren af pakken – en ren win-win.

 

Anders Pedersen, myRENZbox Homebox ejer:

Det er virkelig smart, at man kan sende pakker fra Homeboxen. Jeg kan også godt lide, at man kan åbne den via en app, da jeg altid har min mobil på mig, hvorimod jeg ofte ikke har nøgler med – tidligere skulle jeg hente nøglen for at tømme postkassen.

myRENZbox Homebox er styres med en app og oplades af solceller     Homeboxen med solceller har modtaget en pakke

 

Peter Andersen, myRENZbox Homebox ejer:

Vi bor i en villalejlighed med to boenheder, og her kan vi dele pakkepostkassen med den anden lejlighed, ved at tildele dem adgang til boksen med en fast kode.
Det bedste ved Homeboxen er, at man slipper for at køre hele byen rundt for at afhente sine pakker. Derudover ligger pakken sikkert låst inde i boksen, beskytte mod tyveri. myRENZbox Homex